czas zabiegu
(1 godz.)

1 czas rekonwalescencji (dni)

7 najlepsze efekty zabiegu (dni)

1 rekomendowana ilość zabiegów

wykonuje lekarz

zabieg na twarz

Osocze Bogatopłytkowe

Zabiegi z użyciem osocza bogatopłytkowego, czyli PRP (ang. Plateled Rich Plasma) wykonywane są własnym, wcześniej pozyskanym z krwi osocze bogatopłytkowe. Zawiera ono naturalne czynniki regenerujące skórę. Zabieg potocznie zwany jest wampirzym liftingiem.

Zabieg osocza bogatopłytkowego pozwala uaktywnić procesy regeneracyjne organizmu, które stymulą wybrane tkanki. Dzięki temu skóra jest stymulowana do odnowy czego efektem jest jest m.in. regeneracja, spłycenie zmarszczek, odzyskanie naturalnego blasku.

Lifting stosuje się w celu odmłodzenia skóry oraz ujędrnienia twarzy i ciała. Terapia służy również wzmocnieniu kondycji włosów , wspiera odbudowę skóry po liposukcji. Widoczne efekty zabiegu pacjent uzyskuje już po 1-2 tygodniach, pełny efekt po miesiącu od zabiegu. Istnieje możliwość połączenia zabiegu z lipofilingiem, dzięki temu zabiegowi pacjent dodatkowo uzyskuje efekt wypełnienia bruzd, zmarszczek oraz fałd, uzupełnienia niedoborów tkanki tłuszczowej twarzy ( zapadnięcie policzków ) , wypełnienia blizn po operacyjnych i pourazowych, powiększenia ust i piersi, złagodzenia zarysów tkanki kostnej.

Efekty zabiegu
  • poprawa jakości i gęstości skóry
  • poprawa kondycji skóry głowy i włosów
  • spłycenie zmarszczek,
  • ujędrnienie skóry,
  • regeneracja skóry
  • Zmarszczki
  • Wiotczenie skóry
  • Starzenie się skóry
  • Przebarwienia
  • Utrata sprężystości
  • Jako dopełnienie terapii po zabiegach laserowych
  • Wypadanie włosów
  • Utrata gęstości włosów
  • Problemy ze skórą głowy
  • Pielęgnacja podstawowa, rekomendowana konsultacja z kosmetologiem w celu dobrania indywidualnych kosmetyków względem potrzeb skóry.
  • W przypadku zastosowania zabiegu na skórę głowy rekomendowane stosowanie serum, szamponu oraz odżywki marki Dermaheal
  • Chorzy leczeni immunosupresyjne
  • Terapia antykoagulantami
  • Ostre zakażenie wirusowe (HCV,HBS,HIV)
  • Choroby układowe
  • Alergie na nukleoidy
  • Sepsa
  • Przewlekłe choroby wątroby i nerek
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Choroba nowotworowa
  • Choroby krwi przebiegające z zaburzeniami frakcji lub liczby płytek krwi
  • Ciąża i okres karmienia
  • Aktywna opryszczka i inne zakażenia skóry w obszarze zabiegu
ZabiegObszarCena
Osocze bogatopłytkowe1 obszarod 1500 zł

Prime Clinic Warszawa

Klinika lekarzy specjalistów

Prime Clinic Warszawa oferuje zabiegi z zakresu medycyna estetyczna, kosmetologia, dermatologia, Chirurgia plastyczna, laseroterapia, zabiegi na ciało, zabiegi na twarz, usuwanie znamion, liposukcja Body Jet, zabiegi kosmetyczne, powiększanie ust, usuwanie zmarszczek, leczenie wypadania włosów, ICOONE, zabiegi na cellulit, leczenie nadpotliwości

Magellan System

Najlepsze osocze bogatopłytkowe

Magellan to najlepszy i najnowszy system PRP z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego. Magellan system umożliwia osiągnięcie najwyższej ilości płytek krwi służących do iniekcji, po milion płytek na mikrolitr. Wystarczy jedna terapia, aby uzyskać efekt skóry odmłodzonej, sprężystej, zregenerowanej , doskonale ukrwionej i dotlenionej.