Prime ClinicZabiegi na ciało

czas zabiegu
(ustala lekarz)

1 czas rekonwalescencji (dni)

7 najlepsze efekty zabiegu (dni)

1 rekomendowana ilość zabiegów

wykonuje lekarz

zabieg na ciało

Ginekomastia / Lipomastia

Ginekomastia / Lipomastia przerośnięty gruczoł piersiowy u mężczyzn. Występować może w każdym wieku. Gruczoł piersiowy ulega jedno- lub obustronnemu powiększeniu. Patologiczne powiększenie gruczołu piersiowego u mężczyzn może być wynikiem : zaburzeń hormonalnych, skutkiem przyjmowania leków oraz sterydów anabolicznych, może też być spowodowana stosowaniem diety bogatej w estrogeny. Choroby jakie mogą towarzyszyć ginekomastii to nadczynności tarczycy, przewlekła niewydolność nerek. Ginekomastia może myć również skutkiem ubocznym leczenia raka gruczołu krokowego. Od ginekomastii odróżnia się lipomastię, której przyczyną jest nadmiar tkanki tłuszczowej zgromadzonej w okolicy piersi, która również powoduje istotny defekt kosmetyczny. Ginekomastia oraz lipomastia mogą być bolesne z charakterystycznym uczuciem świądu i pieczenia. .

Metoda leczenia

Zabieg leczenia ginekomastii i lipomastii w Prime Clinic polega na usunięciu przerośniętej tkanki, za pomocą odessania przy pomocy  urządzenia do liposukcji wodnej Body Jet Evo, lub wycięcia, w zależności od wyniku badania usg. Lekarz podczas wizyty wybiera najkorzystniejszą dla pacjenta metodę usunięcia przerośniętego gruczołu piersiowego

Zabieg usunięcia ginekomastii to jeden z najczęściej wykonywanych zabiegów operacyjnych u mężczyzn.

Przygotowanie do zabiegu

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym. Pacjent musi posiadać prawidłowe wyniki badań laboratoryjnych zleconych przez lekarza wykonującego zabieg. Wszystkie badania laboratoryjne można wykonać na miejscu w Prime Clinic, wyniki otrzymuje się po kilku godzinach od pobrania. Przed operacją nie zaleca się palić papierosów, zażywać aspiryny ani jej pochodnych, intensywnie ćwiczyć na siłowni, a także stosować drastycznej diety. Nie zastosowanie się do tych zaleceń może spowodować krwawienia pooperacyjne, obrzęki, stwardnienia, wydłużenie procesu gojenia.

Efekty zabiegu
  • Usunięte gruczoły piersiowe.
  • Gładki obszar w miejscu gruczołów piersiowych
  • Znacznie obniżone ryzyko wystąpienia wystąpienia nowotworu piersi.
Wskazania
  • Przerośnięcie gruczołu piersiowego (szczególnie u mężczyzn może skutkować rozwinięciem choroby nowotworowej)

zalecenia pozabiegowe(rozwiń aby zobaczyć)

• Obowiązkowe wizyty pozabiegowe
  • Zmiana opatrunków
  • Zdjęcie szwów
  • Noszenie ubrania uciskowego przez okres wyznaczony przez lekarza
  • Zabiegi Icoone na obszar objęty zabiegiem, co ma wpływ na lepszy wizualny efekt terapeutyczny

przeciwwskazania(rozwiń aby zobaczyć)

• Aktywna choroba nowotworowa
  • Aktywne infekcje wirusowe
  • Opryszczka

cennik(rozwiń aby zobaczyć)

ZabiegObszar zabieguCena
GinekomastiaPiersiod 3500zł

Zabiegi alternatywne

Prime Clinic Warszawa

Klinika lekarzy specjalistów

Prime Clinic Warszawa oferuje zabiegi z zakresu medycyna estetyczna, kosmetologia, dermatologia, Chirurgia plastyczna, laseroterapia, zabiegi na ciało, zabiegi na twarz, usuwanie znamion, liposukcja Body Jet, zabiegi kosmetyczne, powiększanie ust, usuwanie zmarszczek, leczenie wypadania włosów, ICOONE, zabiegi na cellulit, leczenie nadpotliwości

Magellan System

Najlepsze osocze bogatopłytkowe

Magellan to najlepszy i najnowszy system PRP z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego. Magellan system umożliwia osiągnięcie najwyższej ilości płytek krwi służących do iniekcji, po milion płytek na mikrolitr. Wystarczy jedna terapia, aby uzyskać efekt skóry odmłodzonej, sprężystej, zregenerowanej , doskonale ukrwionej i dotlenionej.