Prime ClinicZabiegi na twarz

czas zabiegu
(15 min.)

0 czas rekonwalescencji (dni)

6 najlepsze efekty zabiegu (dni)

2 rekomendowana ilość zabiegów

wykonuje lekarz

zabieg na twarz

Leczenie bruksizmu

Bruksizm objawia się patologicznym tarciem zębami żuchwy o zęby szczęk w ciągu nocy. Nieleczony bruksizm może skutkować poważnymi konsekwencjami dla zdrowia pacjenta.

Objawem mogą być uporczywe bóle głowy, uczucie ciągłego szumu i dyskomfortu w uszach, nadwrażliwość zębów, ścieranie się szkliwa, które prowadzą do rozwoju próchnicy.

Jedną ze skutecznych metod jest spowolnienie intensywności pracy mięśni poprzez wstrzyknięcie preparatu w konkretne mięśnie twarzy. Dzięki optymalnemu rozluźnieniu mięśni zgrzytanie zębami ustaje. Z czasem pacjent odzwyczaja się od nawyku zgrzytania. Metoda jest bardzo bezpieczna i skuteczna, a na efekty nie trzeba długo czekać. Metoda jest bezbolesna. Rekomendowane powtarzanie zabiegu co 6 miesięcy, aż do ustania nawyku zgrzytania

Efekty zabiegu
  • Zaprzestanie zgrzytania zębami
  • Twarz smuklejsza
  • Patologiczne zgrzytanie zębami

zalecenia pozabiegowe(rozwiń aby zobaczyć)

• brak

przeciwwskazania(rozwiń aby zobaczyć)

• Ciąża
  • Okres karmienia piersią
  • Aktywna opryszczka
  • Choroba nowotworowa

cennik(rozwiń aby zobaczyć)

ZabiegObszarIlość zabiegówCena
Leczenie bruksizmużuchwa1 zabieg1600 zł

Prime Clinic Warszawa

Klinika lekarzy specjalistów

Prime Clinic Warszawa oferuje zabiegi z zakresu medycyna estetyczna, kosmetologia, dermatologia, Chirurgia plastyczna, laseroterapia, zabiegi na ciało, zabiegi na twarz, usuwanie znamion, liposukcja Body Jet, zabiegi kosmetyczne, powiększanie ust, usuwanie zmarszczek, leczenie wypadania włosów, ICOONE, zabiegi na cellulit, leczenie nadpotliwości

Magellan System

Najlepsze osocze bogatopłytkowe

Magellan to najlepszy i najnowszy system PRP z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego. Magellan system umożliwia osiągnięcie najwyższej ilości płytek krwi służących do iniekcji, po milion płytek na mikrolitr. Wystarczy jedna terapia, aby uzyskać efekt skóry odmłodzonej, sprężystej, zregenerowanej , doskonale ukrwionej i dotlenionej.