czas zabiegu
(ustala lekarz)

4 czas rekonwalescencji (dni)

7 najlepsze efekty zabiegu (dni)

1 rekomendowana ilość zabiegów

wykonuje lekarz

zabieg na twarz

Lipo filling

Lipo filling polega na pobraniu własnego tłuszczu z wybranego obszaru, a następnie przeszczepieniu w wybrane miejsce – piersi, pośladki, dłonie, twarz. Tłuszcz jest najdoskonalszym i najbezpieczniejszym materiałem wypełniającym i modelującym ciało i twarz. Pobrane przy pomocy urządzenia Body Jet Evo komórki tłuszczowe mają najwyższą dostępną przeżywalność, dzięki czemu efekt jest długookresowy trwały. W celu spotęgowania efektów, przeszczep tłuszczu można łączyć z innymi zabiegami takimi jak np. Magellan PRP.

Obszar poddany zabiegowi Lipofiling uzyskuje doskonałą jędrność i wypełnienie, a tym samym redukuje zmarszczki i inne niedoskonałości.

Wypełnienie piersi i pośladków własnym tłuszczem jest doskonałą alternatywą dla implantów i wypełniaczy chemicznych z uwagi na większe bezpieczeństwo, oraz dodatkowe właściwości regeneracyjne.

Efekty zabiegu
  • Naturalnie wymodelowane partie ciała
  • doskonałe nawilżenie skóry
  • młodszy wygląd
  • jędrna i zregenerowana skóra
  • ubytki objętości w wybranych partiach ciała i twarzy
  • zmarszczki
  • wiotkość skóry
  • blizny
  • małe piersi
  • małe pośladki

Po zabiegu należy stosować się do zaleceń lekarza wykonującego zabieg. W celu spotęgowania efektów zabiegu zalecane są zabiegi pielęgnacyjne dobrane przez specjalistę.

• przewlekłe infekcje
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • nadwrażliwość na niektóre leki
  • choroby piersi
  • Ciążą
  • karmienie piersią
  • choroby autoimmunologiczne
ZabiegCena
Lipofilingod 3.000 zł

Prime Clinic Warszawa

Klinika lekarzy specjalistów

Prime Clinic Warszawa oferuje zabiegi z zakresu medycyna estetyczna, kosmetologia, dermatologia, Chirurgia plastyczna, laseroterapia, zabiegi na ciało, zabiegi na twarz, usuwanie znamion, liposukcja Body Jet, zabiegi kosmetyczne, powiększanie ust, usuwanie zmarszczek, leczenie wypadania włosów, ICOONE, zabiegi na cellulit, leczenie nadpotliwości

Magellan System

Najlepsze osocze bogatopłytkowe

Magellan to najlepszy i najnowszy system PRP z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego. Magellan system umożliwia osiągnięcie najwyższej ilości płytek krwi służących do iniekcji, po milion płytek na mikrolitr. Wystarczy jedna terapia, aby uzyskać efekt skóry odmłodzonej, sprężystej, zregenerowanej , doskonale ukrwionej i dotlenionej.