medycyna

rodzaj:
twarz

Przeszczep tłuszczu do twarzy Warszawa

Przeszczep tłuszczu do twarzy inaczej zwany lipofilling , polega na pobraniu własnego tłuszczu z wybranego obszaru, a następnie przeszczepieniu w określone miejsce twarzy. Metoda ta doskonale sprawdza się również w przeszczepianiu tłuszczu do piersi, pośladków dłoni. Przeszczep tłuszczu twarz to rownież rewitalizacja skóry twarzy

Przeszczep tkanki tłuszczowej na twarz zyskuje na coraz większej popularności, ponieważ daje naturalny efekt wypełnienia. Stosuje naturalny wypełniacz.

Zabieg często łączy się z zabiegiem liposukcji wodnej WAL. Najbezpieczniejszej liposukcji ofertowanej na rynku. Zabieg skutecznie wypłukuje nadmiarowy tłuszcz nie uszkadzając wewnętrznych struktur naczyń krwionośnych.

Tłuszcz jest najdoskonalszym i najbezpieczniejszym materiałem wypełniającym i modelującym ciało i twarz. Pobrane przy pomocy urządzenia do liposukcji wodnej WAL komórki tłuszczowe mają najwyższą dostępną przeżywalność. Dzięki temu efekt lipofillingu jest długookresowy i w zasadzie trwały. W celu spotęgowania efektów, przeszczep tłuszczu można łączyć z innymi zabiegami takimi jak osocze PRP. Osocze indukuje silne procesy naprawcze w skórze dzięki czemu skóra wygląda młodo.

Obszar poddany zabiegowi przeszczepu tłuszczu do twarzy uzyskuje doskonałą jędrność i wypełnienie, a tym samym redukuje zmarszczki i inne niedoskonałości. Krótko mówiąc efekt zabiegu jest naturalny i estetyczny, powraca młodzieńczy wygląd.

Z kolei wypełnienie piersi i pośladków własnym tłuszczem jest doskonałą alternatywą dla implantów i wypełniaczy chemicznych z uwagi na większe bezpieczeństwo, oraz dodatkowe właściwości regeneracyjne.

Dla kogo zabieg autologicznego przeszczepu tkanki tłuszczowej?

Zabieg przeszczepu jest bezpieczny dla osób niezależnie od wieku. Dla wszystkich którzy chcą poprawić swój wygląd. Dzięki wypełnienieniu skóry twarzy tłuszczem likwiduje zmarszczki, bruzdy, linie marionetki, zagłębienia potrądzikowe. Następuje poprawa konturów twarzy i proporcji.

Lipofilling Prime Clinic Warszawa

Zabieg stanowi znakomitą alternatywę dla osób skłonnych do alergii na syntetyczne wypełniacze. Osoby z asymetrią twarzy rownież dla nich zaleca się zastosowanie autotransplantacja tkanki tłuszczowej

Warto nadmienić, że nie każdy może być kandydatem do wykonania zabiegu lipotransferu. do grupy osób należą pacjenci z ograniczoną ilością zdrowego tłuszczu. Osoby bardzo szczupłe. Pacjenci cierpiący na choroby nowotworowe, którzy mają ograniczone predyspozycje do gojenia się ran.

JAK WYGLĄDA PRZYGOTOWANIE DO ZABIEGU PRZESZCZEPU TŁUSZCZU- LIPOFILLING DO TWARZY?

Najpierw musisz odbyć konsultacje lekarską, podczas której lekarz oceni stan Twojej skóry, omówi Twoje oczekiwania oraz wyjaśni możliwości zabiegu.

Kolejny etap to pobranie tłuszczu z wybranego obszaru. Najczęściej są to partie ciała w których masz nadmiary tkanki tłuszczowej jak np. biodra, brzuch uda i boki. Pobrany tłuszcz jest następnie oczyszczany i przygotowywany do przeszczepienia. Tłuszcz jest wprowadzany do twarzy za pomocą specjalnych strzykawek. Zabieg przeprowadza się zazwyczaj w znieczuleniu miejscowym.

Przebieg przeszczepu tłuszczu twarz?

Przeszczep tłuszczu lipotransfer znany również pod nazwami: lipofilling,  nano-lipotransfer i mikro-lipotransfer  to procedura medyczna. Podczas zabiegu lekarz chirurg pobiera tłuszcz pacjenta, a następnie dokonuje przeszczepu do innej partii ciała aby poprawić objętość i wygląd twarzy. Przeszczep autologicznej tkanki tłuszczowej wykorzystuje się do do wypełnienia zmarszczek, bruzd, linii i zagłębień, a także do poprawy proporcji i konturu, owalu twarzy.

Przeszczep własnego tłuszczu procedura.

Odczuwasz potrzebę silnej regeneracji twarzy, chcesz wyrównać asymetrię. Boisz się chemicznych wypełniaczy umów się na konsultację do Prime Clinic w Warszawie. Chirurg specjalista z zakresu medycyny estetycznej dokładnie oceni Twoją twarz, porozmawia o twoich oczekiwaniach, a przede wszystkim dokona kwalifikacji do zabiegu przeszczepu tłuszczu.

Przed zabiegiem jak i dniu zabiegu autologicznego przeszczepu tkanki tłuszczowej unikaj palenia tytoniu, picia alkoholu. Używki mogą wpływać na zdolność organizmu do regeneracji organizmu. Odstaw leki, które mogą obniżać krzepliwość krwi.

Przeszczep tłuszczu do twarzy Prime Clinic Warszawa

Pierwszy etap zabiegu to liposukcja. W Prime Clinic w Warszawie dokonujemy liposukcji wodnej WAL, która nie narusza sąsiadujących tkanek. Tak wypłukany tłuszcz zostaje odwirowany, oczyszczony z zanieczyszczeń tym samym przygotowany do autotransplantacja tkanki tłuszczowej pacjenta. Proces oczyszczania polega na usunięciu krwi płynów i innych składników przez co do przeszczepu pozostają zdrowe komórki tłuszczowe.

Kolejny etap zabiegu przeszczepu własnego tłuszczu to iniekcja czyli wstrzyknięcie tłuszczu w wybrane obszary twarzy. Chirurg w Prime Clinic w Warszawie precyzyjnie za pomocą kaniul dokonuje rozmieszczenia tkanki tłuszczowej. Uważnie kontroluje ilość, aby osiągnąć porządane przez pacjenta efekty zabiegu lipotransferu.

Zabieg przeszczepu tkanki tłuszczowej na twarz nie wymaga hospitalizacji. Zaraz po zabiegu możesz wrócić do domu. Rozpoczyna się proces integracji nowego tłuszczu z sąsiadującymi tkankami.

Pamiętaj, że zabieg przeszczep tłuszczu do twarzy to procedura medyczna, która może nieść pewne ryzyka powikłań. Zabieg powinien być wykonywany wyłącznie przez wykwalifikowanego lekarza chirurga. Podczas konsultacji nie wahaj się zapytać o ryzyka i sposoby rozwiązań powikłań pozabiegowych.

JAK WYGLĄDA REKONWALESCENCJA PO ZABIEGU TRANSFERU TŁUSZCZU?

Proces gojenia może zająć kilka tygodni. Może wystąpić obrzęk, siniaki i dyskomfort, które zwykle ustępują po kilku dniach. Ważne jest pooperacyjne przestrzeganie zaleceń lekarza. Stosowanie się do rekomendacji lekarza przyspiesza proces gojenia się. W tych okolicznościach możesz też uniknąć ryzyka powikłań.

JAKICH EFEKTÓW ZABIEGU MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?

Przeszczep tłuszczu ma trwałe efekty, jednak nie są one permanentne. Tłuszcz może być stopniowo metabolizowany przez organizm. Efekty zabiegu mogą się różnić w zależności od indywidualnych predyspozycji pacjenta. Efekty zabiegu utrzymują się do kilku lat.

Przeczytaj więcej o przeszczepie tłuszczu do twarzy

Inne zabiegi rewitalizacji twarzy:

OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE

OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE PREMIUM

Komórki macierzyste

Biostymulatory tkankowe

Przeszczep tłuszczu na twarz rewitalizacja Warszawa

Cena zabiegu przeszczep tłuszczu w twarz – implantacja tkanki tłuszczowej .

Cena zabiegu przeszczep tłuszczu lipotransfer może się różnić w zależności od wielu czynników. takich jak lokalizacja tkanki tłuszczowej, doświadczenie i renoma chirurga, dobry sprzęt medyczny. W Prime Clinic dysponujemy odpowiednim sprzętem. Zabieg przeprowadzany jest w procedurach i najwyższym stopniu bezpieczeństwa. Ponad wszystko w Prime Clinic stawiamy na zdrowie i bezpieczeństwo naszych pacjentów.

Pamiętaj, przed poddaniem się procedurze przeszczepienia tłuszczu do twarzy, powinieneś skonsultować się z wykwalifikowanym lekarzem, aby omówić swoje oczekiwania, potencjalne ryzyko i korzyści.

Zabiegi medycyny estetycznej i chirurgi plastycznej często są sprzymierzeńcem w podwyższaniu samooceny.

Efekty zabiegu:
  • Naturalny efekt wypełnienia twarzy tłuszczem
  • Naturalny kontur twarzy
  • Naturalnie wymodelowane partie ciała
  • doskonałe nawilżenie skóry
  • młodszy wygląd
  • jędrna i zregenerowana skóra
Wskazania:
  • konieczność przywrócenia objętości tkanek w partiach twarzy
  • ubytki objętości w wybranych partiach ciała i twarzy
  • modelowanie twarzy w celu zniwelowania asymetrii
  • zmarszczki
  • wiotkość skóry
  • blizny
  • małe piersi
  • małe pośladki
  • zalecenie przywracanie objętości tkanek
Zalecenia pozabiegowe:

Po zabiegu należy stosować się do zaleceń lekarza wykonującego zabieg. W celu spotęgowania efektów zabiegu zalecane są zabiegi pielęgnacyjne dobrane przez specjalistę.

Przeciwwskazania:
  • przewlekłe infekcje
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • nadwrażliwość na niektóre leki
  • choroby piersi
  • Ciążą
  • karmienie piersią
  • choroby autoimmunologiczne
Cennik:
Zabieg Cena
Zabieg przeszczep tłuszczu do twarzy Od 5000 zł
Konsultacja chirurgiczna 300 zł

Zabiegi alternatywne

Komórki macierzyste odmładzanie

Odmłodzenie, wypełnienie skóry antologicznym materiałem pacjenta. Najsilniejsza metoda odmłodzenia skóry dostępna na rynku

Osocze bogatopłytkowe Premium

Najwyższe stężenie osocza na rynku. Silna rewitalizacja, odmłodzenie, regeneracja skóry wzbogacone o kwas bursztynowy silnie rozjaśniający.

Wolumetria twarzy

Niechirurgiczny lifting twarzy. Odbudowa utraconych objętości. Podniesienie owalu, wypełnienie policzków.

Siatka hialuronowa

Odbudowa rusztowania dla skóry, dedykowana dla skór wiotkich, opadających.