Brodawki

Zmiany skórne, brodawki, tłuszczaki, pieprzyki etc. to zmiany szpecące skórę. Dowody naukowe wskazują, że najskuteczniejszą metodą prewencji przeciw nowotworowej jest usuwanie znamion.

Umów się na wizytę, bezboleśnie usuń znamiona w ciągu jednego dnia. W przypadku zmian wymagających szerszej diagnostyki. Wyciętą zmianę przesyłamy na badanie histopatologiczne. Nie zwlekaj. Twoje zdrowie w Twoich rękach

Chirurgiczne usuwanie znamion blizn

Chirurgiczne usuwanie znamion, blizn, torbieli, tłuszczaków i innych

Laser CO2

Laser ablacyjny. Całkowita regeneracja, odmłodzenie skóry. Likwidacja blizn potrądzikowych oraz przerostowych. Likwidacja zmarszczek.

RF mikroigłowy na twarz

Lifting 3D. Odbudowuje, napina, likwiduje zmarszczki. Poprawia owal twarzy unosi policzki.

Zmiany na skórze i w skórze to niedoskonałości, które często szpecą ciało i twarz. Zmiany mogą wpływać na Twoje samopoczucie, mogą też stanowić inicjować początek choroby czy nawet nowotworu. W Prime Clinic w Warszawie dokonasz diagnostyki zmian skórnych i usunięcia zmian skórnych. Oferujemy również badania histopatologiczne.

Dlaczego warto konsultować znamiona?

Jeżeli zauważysz jakiekolwiek zmiany na swojej skórze, które Cię niepokoją, powinieneś skonsultować to lekarzem. Niektóre zmiany skórne mogą być oznaką poważnych problemów zdrowotnych, jak np. rak skóry. Dlatego ważne jest, aby otrzymać profesjonalną diagnozę i odpowiednie leczenie.

Rodzaje zmian skórnych?

Należy pamiętać, że termin zmiany skórne odnosi się do wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, które mogą wystąpić na skórze jak również bezpośrednio pod nią. Mogą to być brodawki, pieprzyki, plamy, zmiany koloru skóry, wypryski, wysypki, guzki, pęcherze, owrzodzenia, tłuszczaki, cysty.

Zmiany skórne pojawiają się na skutek wielu czynników jak np.

• Chorobami skóry, takimi jak egzema, łuszczyca, trądzik.
  • Zakażeniami, takimi jak grzybice, brodawki, liszaje.
  • Alergiami lub reakcjami na substancje drażniące.
  • Chorobami układowymi, takimi jak choroby autoimmunologiczne, cukrzyca, choroby nerek.
  • Nowotworami, w tym rakami skóry.

Zmiany skórne mogą być różne pod względem wyglądu, struktury, koloru, rozmiaru i lokalizacji. Niektóre mogą być bolesne lub swędzące, inne mogą nie powodować żadnego dyskomfortu.

Do częstych zmian w skórze zalicza się również tłuszczaki. Są to miękkie ruchome guzy w skórze, które rosną powoli jednak z biegiem lat stają się coraz większe powodując widoczne uwypuklenia na ciele. Tłuszczaki są zazwyczaj niegroźne, jeżeli powodują dyskomfort lub ból, stają się bardzo duże, należy skonsultować je z lekarzem chirurgiem. Leczenie tłuszczaków polega na ich chirurgicznym usunięciu. Usuwanie tłuszczaków to zabieg, gdzie w zależności od wielkości zmiany lekarz dobiera odpowiednią metodę terapeutyczną. Dzięki czemu miejsce po jego usunięciu jest mało widoczne.

Z kolei zmiany podobne do tłuszczaków to cysty. Innymi słowy guzki wypełnione płynem, najczęściej spowodowane zablokowaniem gruczołów skórnych, infekcją i zapalaniem meszków włosowych. Zmiany usuwa się poprzez usunięcie wydzieliny wraz z otaczającą ją torebką, aby zapobiec nawrotowi choroby.

Mając na uwadze prewencję chorób nowotworowych, każde znamię powinieneś skonsultować z lekarzem