Łysienie

Leczenie łysienia w Warszawie. Leczenie łysienia androgenowego, łysienia plackowatego, talogenowego. Kompleksowa terapia porady secjalistów

Primę Clinic Klinika medyczna, diagnostyka. Oferujemy szereg zabiegów, które pomogą Tobie w zastopowaniu wypadania włosów, zregenerują skórę głowy, zadbają o jakość nowych włosów.

Henna brwi i rzęs

Odświeżenie koloru brwi i rzęs. Alternatywa dla makijażu permanentnego

Karboksyterapia na twarz

Terapia wiotkiej skóry twarzy, szyi i dekoltu, Wygładzenie zmarszczek wokół oczu

Komórki macierzyste odmładzanie

Odmłodzenie, wypełnienie skóry antologicznym materiałem pacjenta. Najsilniejsza metoda odmłodzenia skóry dostępna na rynku

Laminacja brwi i rzęs

Alternatywa dla makijażu permanentnego. Korekcie ulega kształt brwi i rzęs.

Leczenie łysienia – kompleksowa terapia

Łączona terapia wspomagająca odbudowę cebulek włosowych. Terapia zatrzymująca wypadanie włosów.

Leczenie wypadania włosów

hamuje wypadanie włosów. Pogrubia i zagęszcza włosy, przyspiesza wzrost, rewitalizuje cebulki włosowe, wzmacnia włosy przed i po przeszczepie.

Mezoterapia Anti- aging

Odżywienie poprzez iniekcję preparatów witaminowych z kwasem hialuronowym.

Osocze bogatopłytkowe Premium

Najwyższe stężenie osocza na rynku. Silna rewitalizacja, odmłodzenie, regeneracja skóry wzbogacone o kwas bursztynowy silnie rozjaśniający.

Osocze bogatopłytkowe PRP

Najwyższe stężenie osocza na rynku. Silne odmłodzenie, regeneracja skóry

Łysienie co to?

Łysienie inaczej zwane alopecją to schorzenie, podczas którego dochodzi do znacznej utraty włosów na skórze głowy. Schorzenie jest coraz częściej pojawia się u ludzi młodych, którzy na co dzień borykają się ze stresem w domu i pracy. Utrata włosów może być czasowa lub trwała. Dolegliwość najczęściej dotyczy skóry głowy, może też wystąpić wszędzie, gdzie rosną włosy.

Łysienie może mieć znaczący wpływ na nasze zdrowie psychiczne. Warto zauważyć, że w przypadku kobiet włosy postrzegane są jako ważna część tożsamości, atrakcyjności i młodości. Skutkiem łysienia może być utrata pewności siebie. W konsekwencji łysienia pojawia się stres, lęk, szczególnie gdy nie wiemy co jest przyczyną utraty włosów.

Kiedy włosy wypadają, pojawia się stres, nie wspominając, że wskutek stresu włosy jeszcze bardziej wypadają.

Leczymy:

• Łysienie  androgenowe typu męskiego i żeńskiego
  • Łysienie plackowate – porady dermatologów
  • Łysienie telogenowe
  • Łysienie bliznowaciejące

Leczenie wypadania włosów w Warszawie.

Każdy ma prawo dobrze się czuć ze swoim wyglądem i być szczęśliwym. niezależnie od ilości włosów na głowie.  dlatego Nie zwlekaj i udaj się do dobrego specjalisty, który pomoże Tobie rozwiązać problem wypadania włosów Aby skutecznie wyleczyć wypadanie włosów należy poznać jego przyczynę. W Prime Clinic w Warszawie lekarz podczas konsultacji omówi z Tobą ten problem i zaproponuje terapię.

Jakie są przyczyny wypadania włosów?

Nadmierne wypadanie włosów może mieć wiele przyczyn np. genetykę, hormony jak utrata włosów po ciąży, ponadto choroby tarczycy. Nie mówiąc już o chorobach skóry, stresie, niedożywieniu czy niektórych lekach jak chemioterapia, która negatywnie wpływa na nasze włosy. Należy też zwrócić uwagę na stosowane produkty do skóry głowy, które mogą mieć negatywny wpływ na nasz organizm. Leczenie wypadania włosów zależy od przyczyny łysienia i może obejmować leki, zabiegi medycyny estetycznej, które również powstrzymują wypadanie włosów. Szeroka paleta zabiegów medycznych na wypadanie włosów skutecznie pozwoli na ograniczenie problemu ponadto zadziała odbudowująco na cebulki włosowe. Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach włosy mogą naturalnie odrosnąć bez leczenia. Dlatego nie poddawaj się tylko skonsultuj swoją dolegliwość z dobrym lekarzem specjalistą w Prime Clinic w Warszawie.