Bruksizm to schorzenie postępujące. Uszkadzające zęby. Nieleczony z czasem wiąże się ze szkodzeniem szkliwa

Zapisz się na konsultację do Prime Clinic w Warszawie.

Bruksizm

Facemodeling liftingujący masaż twarzy

Facemodeling to długookresowy manualny lifting twarzy. Terapia łączy unikatowe techniki masażu. Modeluje i odmładza twarz. Wykonywany regularnie wyszczupla twarz.

Leczenie bruksizmu

Osłabienie mięśni żwaczy. Leczenie toksyną botulinową.

Masaż Hadado®

Masaż liftingujący twarz, szyję i dekolt. Masaż powięziowy. Systematycznie wykonywany daje efekt długookresowego liftingu

Masaż Kobido

Masaż odmładzająco relaksujący, dający efekt liftingu.

Masaż liftingujący FLOW

Masaż liftingujący FLOW to kompozycja odmładzającego masażu tkanek głębokich twarzy, szyi i dekoltu. Niweluje zastoje limfatyczne przez co twarz staje się jędrna wyszczuplona.

Bruskizm to schorzenie, w którym pacjent nieświadomie zgrzyta lub zaciska zęby. Schorzenie może występować w dzień jak również w nocy bruksizm nocny. Innymi słowy bruksizm uważany jest za zaburzenie ruchowe związane napięciem mięśniowym żuchwy. Często jest wynikiem zaburzeń snu i bezdechu sennego.

Przyczyny bruksizmu nie są do końca znane. Powstanie schorzenia może następować wskutek różnych czynników jak np. stres, lęk, nadmierne spożycie kofeiny czy alkoholu, leki, a także genetyka.

Objawy Bruksizmu.

Jeśli zauważysz u siebie następujące objawy jak np.

• zgrzytanie lub zaciskanie zębów, często tak głośne, że budzi partnera ze snu.
  • zauważysz zmianę kształtu zębów (stają się spłaszczone, uszkodzone)
  • boli cię żuchwa lub uszy, często odczuwasz ból w skroniach, budzisz się przemęczony/a, masz problemy ze snem.

Wszystkie te objawy mogą być konsekwencją bruksizmu.

Jak leczyć bruksizm?

Leczenie bruksizmu skupia się na zmniejszeniu bólu, zapobieganiu trwałego uszkodzenia zębów, wskutek zgrzytania.  za pomocą różnych metod. Do skutecznych metod zaliczamy o ostrzyknięcie toksyną botulinową, która powoduje zmniejszenie napięcia mięśniowego.

Jeżeli podejrzewasz, że możesz cierpieć na bruksizm, skonsultuj się z lekarzem w Prime Clinic w Warszawie. Pomożemy Tobie skutecznie rozwiązać problem bruksizmu.