Rumień

Biostymulatory tkankowe

Zabieg przeciwstarzeniowy, głęboko liftingujący. Poprawia owal twarzy, stymuluje biorejstrukturyzację skóry.

Komórki macierzyste odmładzanie

Odmłodzenie, wypełnienie skóry antologicznym materiałem pacjenta. Najsilniejsza metoda odmłodzenia skóry dostępna na rynku

Kwas bursztynowy- odbudowa i rozjaśnienie

Silnie odmładza skórę, rozjaśnia ją. Skóra pod zabiegu jest napięta rozjaśniona, odbudowana. Efekt odmłodzenia.

Laserowe usuwanie przebarwień

Usuwanie plam, przebarwień na skórze. Efekt odmłodzenia

Laserowe zamykanie naczynek DYE-VL

Laserowa likwidacji popękanych naczynek, zmian naczyniowych likwidacja rumienia.

Masaż Kobido

Masaż odmładzająco relaksujący, dający efekt liftingu.

Mezoterapia igłowa

Mezoterapia igłowa to zabieg odmładzający, który poprzez mikroiniekcje skutecznie zwalcza oznaki starzenia, nawilża i rewitalizuje skórę, oferując natychmiastowe wygładzenie skóry.

Mezoterapia mikroigłowa

Regeneracja i rewitalizacja skóry. Niweluje zmarszczki, napina i odbudowuje skórę.

Mezoterapia mikroigłowa plus kwasy TCA

Regeneracja, rewitalizacja twarzy, znacząca poprawa jakości skóry. Likwidacja blizn i przebarwień o różnym podłożu w tym trądzikowym.

Osocze bogatopłytkowe Premium

Najwyższe stężenie osocza na rynku. Silna rewitalizacja, odmłodzenie, regeneracja skóry wzbogacone o kwas bursztynowy silnie rozjaśniający.

Radiofrekwencja mikroigłowa

Radiofrekwencja mikroigłowa NEW

Wodorowe oczyszczanie twarzy

Głębokie oczyszczanie twarzy przy użyciu wodoru. Antyoksydacja, poprawa kolorytu i tekstury skóry.

Zabieg przeciwstarzeniowy

Zabieg przeciwstarzeniowy mocno zagęszczający, rewitalizujący i napinający skórę.

Rumień czym jest?

Rumień oznacza zaczerwienienie skóry. Zaczerwienienie może mieć różne przyczyny i formy. Powstaje w wyniku rozszerzenia i zwiększonego przepływu krwi w naczyniach włosowatych skóry. Ten wzrost przepływu krwi może być spowodowany różnymi czynnikami, w zależności od rodzaju rumienia.

Rodzaje rumienia warto wiedzieć:

Rumień infekcyjny związany z infekcjami bakteryjnymi, wirusowymi i grzybicznymi. Aby zidentyfikować przyczynę powstania zaczerwienienia należy skorzystać z porady specjalisty dermatologa w Prime Clinic w Warszawie. W zależności od infekcji leczenie może obejmować antybiotykoterapię, leczenie antywirusowe lub przeciwgrzybicze.

Rumień posłoneczny.

Silne zaczerwienienie może wystąpić po ekspozycji na promienie UVA i UVB, krótko mówiąc opalanie. Należy zapobiegać nadmiernej ekspozycji na słońce ponieważ może to prowadzić do groźnych dla zdrowia powikłań jakimi są nowotwory skóry w tym czerniak. Należy stosować kremy z wysoką ochroną UV. W przypadku zaczerwienienia należy stosować kremy łagodzące zawierające alantoninę i aloes.

Rosacea – trądzik różowwaty

Częstą przypadłością jest rumień trwały czyli (rosacea). Schorzenie  przybierać postać zaczerwienienia i krost. Leczenie tego typu rumienia może obejmować kremy żele, antybiotykoterapię i zabiegi laserowe jak terapia laserem Alma.

Alergia

Rumień alergiczny to kolejny typ rumienia. Najczęściej pojawia się jako reakcja alergiczna na żywność i kosmetyki. Leczenie zazwyczaj obejmuje stosowanie maści sterydowych i leków antyhistaminowych. Oczywiście należy zidentyfikować alergen i wyeliminować go z jadłospisu lub stosowania.

Rumień po zabiegach kosmetologicznych.

Warto wspomnieć, że zaczerwienienie może pojawić się również po zabiegach kosmetycznych, kosmetologicznych takich jak mikrodermabrazja czy peelingi chemiczne. Taki rumień można nazwać rumieniem stymulującym procesy naprawcze w skórze. Odpowiednia pielęgnacja zlecona przez kosmetologa daje odmładzający efekt terapeutyczny.

Konsultacje medyczne dermatolog w Prime Clinic

Pamiętaj, że każdy przypadek zaczerwienienia skóry może wymagać indywidualnej diagnozy i leczenia. Jeśli masz obawy dotyczące stanu skóry, zaleca się konsultację z dermatologiem w Prime Clinic